A0:  چند خبر نقل و انتقالات اروپا
 
دنياى فوتبال
شنبه 28 تير 1393برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : mojtaba

خبر اول..

فابرگاس از اول مي‌خواست به چلسي بيايد


سرمربي چلسي با تمجيد از عملکرد مسئولان اين باشگاه در نقل و انتقالات تابستاني عنوان کرد سسک فابرگاس از همان روز نخست مي‌خواست به چلسي اضافه شود.


 

سسک فابرگاس هافبک سابق تيم بارسلونا اولين بازيکني بود که اين فصل چلسي توانست به خدمت بگيرد. اين بازيکن 26 ساله که مدت‌ها در تيم آرسنال بازي مي‌کرد ترجيح داد تا فوتبالش را در تيم رقيب توپچي‌ها يعني چلسي ادامه دهد.

ژوزه مورينيو درباره تصميم هافبک جديد تيمش گفت: فابرگاس از همان اول مي‌خواست به آرسنال بپيوندد. من 20 دقيقه با او تلفني صحبت کردم و متوجه شدم که انگيزه زيادي دارد تا به چلسي ملحق شود. همان طور که مي‌دانيد آرسنال معمولا در زمان نقل و انتقالات تلاش زيادي براي جذب گزينه‌هاي ديگر تيم‌ها مي‌کند اما فکر مي‌کنم آرسنال اصلا مد نظر فابرگاس نبود. فابرگاس بازيکني است که خيلي به درد ما مي‌خورد و مطمئنم چلسي باعث خواهد شد تا او بار ديگر ارزش‌هاي را در جزيره نشان دهد.

چلسي در زمان نقل و انتقالات تابستاني موفق شد سه بازيکن را به خدمت بگيرد. ديگو کاستا مهاجم اسپانيايي تيم اتلتيکو مادريد، فيليپه لوئيس مدافع چپ برزيلي اتلتيکو مادريد و سسک فابرگاس هافبک بارسلونا سه بازيکني بودند که به جمع بازيکنان آقاي خاص به چلسي اضافه شدند. در حالي که يک ماه تا پايان نقل و انتقالات تابستاني زمان باقي است، ژوزه مورينيو اعلام کرد کارش در نقل و انتقالات به پايان رسيد. او با تمجيد از مسئولان باشگاه چلسي گفت: بايد بگويم که عملکرد باشگاه در زمان نقل و انتقالات تابستاني بسيار خوب بود. کار ما در نقل و انتقالات تابستاني با خريد فليپه لوئيس به پايان رسيد. بايد از مسئولان باشگاه تشکر کنم چرا که هنوز يک ماه تا پايان نقل و انتقالات باقي مانده اما باشگاه توانست به تمام اهدافش برسد. ديگر بازيکني به جمع چلسي اضافه نمي‌شود. از همان ابتدا به دنبال اين سه بازيکن بوديم و توانستيم ظرف 15 روز هر سه بازيکن را به خدمت بگيريم.

چلسي در حالي سه بازيکن جديد را براي فصل جديد ليگ انگليس به خدمت گرفت که تيبو کورتووا دروازه‌بان بلژيکي اين تيم که به صورت قرضي در اتلتيکو مادريد بازي مي‌کرد شب گذشته از هواداران اين تيم در صفحه اجتماعي خود در فيسبوک خداحافظي کرد و اعلام کرد به زودي به تيم چلسي اضافه مي‌شود.
 
خبر دوم...

نيمار: برزيل از تيم‌هاي اروپايي عقب افتاده است


ستاره تيم ملي برزيل عنوان کرد فوتبال اين کشور با اروپا فاصله گرفته است و برزيل هرچه زودتر بايد براي جبران اين فاصله تلاش کند.


 

تيم ملي برزيل با هدايت لوئيس فيليپه اسکولاري انگيزه زيادي براي موفقيت در جام جهاني داشت اما اين تيم در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها با شکست سنگين 7 بر يک برابر آلمان و سپس 3 بر صفر برابر هلند به رتبه اي بهتر از چهارمي دست نيافت. به اين ترتيب آرزوي برزيلي‌ها براي قهرماني در جام جهاني به نااميدي تبديل شد تا اين تيم نتواند ششمين قهرماني در جام جهاني را کسب کند.

نيمار ستاره تيم ملي برزيل درباره شرايط فوتبال اين کشور گفت: بايد قبول کنيم فوتبال برزيل از فوتبال اروپا عقب افتاده است و اين موضوع بيشتر به خاطر ضعف ساختاري فوتبال در کشور برزيل است. براي مثال هر جلسه تمرين در اروپا به صورت جدي برگزار مي شود. در اروپا هر جلسه تمرين مثل يک بازي فوتبال جدي گرفته مي شود و همين باعث پيشرفت بازيکنان شده است اما در برزيل اين موضوع متفاوت است. شما گاهي بيشتر از حد معمول تمرين مي کنيد و گاهي کمتر. ديگر موضوعي که به فوتبال ما اسي مي زند اين است که بازيکنان برزيلي در تمرينات تيم‌شان تمرکز ندارند و به چيز‌هاي ديگري فکر مي کنند اين موضوعي است که برزيل در آن مشکل دارد.

مهاجم تيم ملي برزيل در ادامه گفت: من فکر مي کنم فوتبال برزيلي از اروپا عقب است. خيلي عقب تر از تيم‌هايي چون آلمان و اسپانيا. ما از آن ها عقب افتاده ايم و بايد اين مسئله را درک کنيم و براي کم کردن فاصله آن بکوشيم.

نيمار که در بازي برزيل و کلمبيا به شدت مصدوم شد در حال حاضر نمي تواند همراه تيم باشگاهي اش به تمرين بپردازد.

 

خبرسوم..

 

آلوارو موراتا به يوونتوس پيوست


مهاجم جوان تيم رئال‌مادريد با امضاي قراردادي چهار ساله به عضويت يوونتوس درآمد.


 

آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانيايي رئال‌مادريد فصل گذشته هر زمان که به ميدان آمد توانست براي تيمش مفيد باشد اما حضور مهاجمان ديگر در تيم مادريدي باعث شد تا موراتا جايگاهش را در تيم رئال‌مادريد از دست بدهد.

آلوارو موراتا اسپانيايي با امضاي قراردادي چهارساله به عضويت يوونتوس ايتاليا درامد تا شاگرد ماسيميليانو آلگري در اين تيم شود.

موراتا پس از ورود به تورين گفت: خيلي خوشحالم که اين ماجراجويي جديد را آغاز مي کنم. به زودي بايد تست هاي پزشکي را پشت سر بگذارم . از اينکه به تيم بزرگي چون يوونتوس پيوستم بي اندازه خوشحال هستم.

موراتا فصل گذشته 23 بار در رقابت هاي لاليگا به ميدان رفت و 8 گل به ثمر رساند.

 

 

خبر چهارم.....

 

 

 

توني کروس: رئال از بايرن بهتر است


هافبک آلماني جديد رئال مادريد به تمجيد از تيم جديدش پرداخت و آن را بهتر از بايرن توصيف کرد.


 

توني کروس هافبک آلماني بايرن‌مونيخ از فصل جديد پيراهن رئال مادريد را به تن خواهد کرد. اين ستاره آلماني که هفته گذشته قهرماني در جام جهاني را با تيم ملي آلمان دست آورد قرار است در رئال‌مادريد پيراهن شماره 8 را به تن کند؛ پيراهني که سال‌ها بر تن کاکاي برزيلي بود.

به نقل از ايسنا، توني کروس پس از پيوستن به رئال‌مادريد گفت: از پيوستن به رئال مادريد خيلي خوشحالم. به نظرم رئال برترين تيم جهان است و يک پله از بايرن بالاتر است. به همين خاطر بايد خوشحال باشم که به اين تيم بزرگ پيوستم. البته از تيم سابقم تشکر مي‌کنم. دوران خيلي خوبي را در بايرن مونيخ سپري کردم. از 16 سالگي که به بايرن‌مونيخ پيوستم هر روز برايم افتخار بود که عضو چنين تيم بزرگي هستم اما براي پيشرفت فوتبالي‌ام بايد اين تصميم را مي‌گرفتم و به رئال مي‌پيوستم. مي‌خواهم بهترين بازي‌هايم را در تيم رئال نشان دهم. در روزي که به مادريد آمدم با جو فوق‌العاده‌اي روبرو شدم. آنچلوتي نيز برخورد گرمي با من داشت و بقيه اعضاي کادر فني نيز قهرماني در جام جهاني را به من تبريک گفتند.

هافبک آلماني رئال ماديد ادامه داد: در بايرن مونيخ و تيم ملي آلمان موفقيت‌هاي زيادي کسب کردم. خوشبخت بودم که در کنار بازيکنان بزرگي چون آرين روبن، مانوئل نوير، توماس مولر و فيليپ لام بازي کنم. اکنون نيز در رئال با بازيکنان بزرگ زيادي هم تيمي خواهم بود و از اين نکته خيلي خوشحالم.

کروس در ادامه داد:‌ مي‌خواهم در رئال مادريد پيشرفت کنم. آرزو‌هاي فوتبالي زيادي دارم و مي‌خواهم در رئال به آن برسم.

کروس در بايرن‌موينخ با پپ گوآرديولا به مشکل برخورد و خيلي‌ها اين مربي را دليل جدايي کروس از بايرن مي‌دانند. اين بازيکن آلماني اما نظر ديگري دارد. او با تمجيد از پپ گوآردويلا، او را مربي صاحب سبکي خواند و گفت: پپ مربي بسيار خوبي است. من با مربي‌هاي زيادي کار کردم اما بايد بگويم که گوارديولا مربي بسيار متفاوتي است و من اصلا هيچ مشکلي با او ندارم. زير نظر گوارديولا موفق شدم به سطح بالايي از بازي برسم و بايد از او تشکر کنم که فرصت داد تا بتوانم خودم را در بايرن‌مونيخ به خوبي نشان دهم. هيچ مشکلي با ماتياس سامر و گوآرديولا ندارم و از هر دوي آنها تشکر مي کنم.

توني کروس با قراردادي 6 ساله به تيم رئال مادريد پيوسته است. اين بازيکن آلماني در پايان نشست خبري خود ابراز اميدواري کرد بتواند در اين تيم به افتخارات زيادي دست يابد.
 
خبرپنجم....
 
 
 

جانشين رودريگز در موناکو فرانسوي است


رئيس باشگاه موناکو قصد دارد در صورت پايان همکاري با جيمز رودريگز مهاجم کلمبيايي تيمش با آنتوني گريزمان ستاره فرانسوي رئال سوسيداد قرارداد ببندد.


 

درخشش مهاجم جوان کلمبيا در جام جهاني 2014 و کسب عنوان آقاي گلي باعث شده تا تيم هاي بزرگي در اروپا به دنبال جذب او باشند و در اين ميان رئال مادريد براي جذب اين بازيکن تلاش بيشتري نشان مي‌دهد و حتي شنيده مي‌شود که کار انتقال اين بازيکن جوان به جمع کهکشاني‌ها به پايان رسيده است.

حالا مالک روس باشگاه موناکو قصد دارد با جذب بازيکن تيم ملي فرانسه جاي خالي رودريگز را در تيمش براي فصل جديد پر کند.

آنتوني گريزمان يکي از بهترين‌هاي فرانسه در جام جهاني 2014 برزيل بود.
 
 
پایان...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنياى فوتبال و آدرس mtsoccer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


 
 
 
cache01last1566826401